7 listopada 2017

Gdy szczęście uśmiechnie sie całą gębą... :D




Ech! Co ja się naszukałam odpowiedniego gifa to ino ja wiem... Ale jest ideał! Izuku tak bardzo ♥!






Kłaniam się nisko, Słońca Moje Kochane!



I jak wyżej, po prostu: witajcie! Publikuję tego posta, gdyż muszę się z Wami podzielić dobrą nowiną. Nie, nie jestem w ciąży. Chyba nic w listopadzie nie pyli. Ale mniejsza o większość, z radością zawiadamiam, że znalazłam cudotwórcę jakieś dwadzieścia kilometrów ode mnie :D. Normalnie jak usłyszałam, że telefon da się naprawić i wystarczy wymienić bezpiecznik, a nie płytę główną, to miałam chęć uściskać Pana Speca! Dziękuję, psze pana! A z takich ważniejszych informacji i – mam nadzieję – miłych dla Waszych uszu, musicie wiedzieć, że jestem w trakcie kończenia epizodu 10 na tenże blog, a poza tym mam sporo nowych tekstów na blog dla Fujoshi :D. Poza tym dodałam kilka nowych piosenek do listy, do których przesłuchania zapraszam :). Co więcej? No chyba tym razem wsio, bo najzwyczajniej w świecie nie wiem, co napisać. Ściskam Was mocno!
Do następnego!


Wasza R.



27 komentarzy:

  1. Kochana to świetnie, że telefon znowu będzie dobrze śmigał. Super, że rozdział się ładnie pisze. Już nie mogę się doczekać, żeby móc go przeczytać.
    A tak w ogóle to bardzo przepraszam, że się nie odzywam, ale po prostu studia, nowe miasto i wszytko mnie trochę przygniotło... Ale spokojnie już jest coraz lepiej 😘😘.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Słonko!

      Jak miło, że się odezwałaś! Wierz mi, nie ma dnia, żebym o Tobie nie myślała. A telefonik na razie bez karty leży (bo używam starego telefonu Brata), dlatego jak ktoś pisze mi SMSa, zawsze odpisuję „Ktoś Ty?”, przez co myśli, że robię sobie jaja...

      Nie no luzik! Logicznie, że musisz się odnaleźć i skupić na studiach, a nie na wywodach R, bo ta pierdzieli od rzeczy :D. A napisz coś więcej, jak Ci tam? Jak SMSem to się podpisz, OK?

      Buziak :*,

      Twoja R ♥.

      Usuń
  2. Witaj
    Super wiadomosc i tez dobra i warta podzielenia sie z nami .
    A ja ciegle czekam az moj pierwszy rozdzial wroci do mnie to tyle i pozdrawiam Haruka☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Słonko!

      Jak ja Cię przepraszam to nie masz pojęcia! Na „różowego” bloga zajrzę w wolnej chwili i odpiszę, bo to aż wstyd, żeby przeczytać dziesięć razy Twoją odpowiedź i pozostawić ją bez komentarza zwrotnego.

      A kiedy masz go dostać?

      Uściski dla Ciebie i Córeczki!

      Wasza R ♥.

      Usuń
    2. Hej
      Może dziś uda się napisać kiedy miałam dodać rozdział już dawno bo 1 listopada ale jeszcze nie dotarł do mnie chyba wezne słowik ortograficzny i sama poprzawie błedy i go dotem z pozostałmi błedami i poszukam kogoś innego kto będzie bardziej słowniejszy i dotrzymywał terminów a co chwile przekłada to tyle mysle ze do sylwestra dodam dwa rozdziały a planuje 25 pozdrawiam Haruka☺

      Usuń
    3. O! To super! A weź mi podeślij, ja Ci go poprawię i jak coś to napiszę, czy musisz coś więcej dodać. Postaram się do kolejnej niedzieli odesłać gotowy. A ile już masz napisanych?

      Buziaki ;* ;*,

      Wasza R ♥.

      Usuń
    4. Hej
      Dobrze jak bade miała wolnom chwile to ci podesle ale tylko dwa pierwsze rozdziały bo dalej to wole zebys przeczytala ze wszystkimi bo ma byc mala niespodzienka ciekawe czy mi sie uda polaczenie dwuch amine tylko tyle zdracze nic wiecej i jak ci je podesłac na fb czy inaczej.
      Pozdrawiam i ide wciegac ciasto bo wpadem z mała niespodziaka do przyjeciółkj z okazj 9rocznicy slubu ciwilnego i mikolajem dle jej corki jajku jak tenczas zleciał
      Haruka☺

      Usuń
    5. Hejka!

      Spoko, spoko. To na maila mi podeślij. Masz adres, prawda? I gdzie piszesz? Word? Notatnik?

      O! A co za dobre ciasto? To żyć też ode mnie :D.

      Buziak :* :*,

      Wasza R ♥.

      Usuń
    6. Hej
      Jutro będe miała wiecej czasu to wieczorem na pisze a adresik chyba mam
      A pisze w telewonie to chyba bedzie notatnik
      A ciasto to były plesniak i sie udał. Dobrze przekaze lucy to chyba tyle zabieram sie za konczenie opowidanie
      Pozdrawiem Haruka☺

      Usuń
    7. Spoko, spoko, nie pali się. Ja nie uciekam :). Aha, w ten sposób. Czyli dodajesz z telefonu?

      Pleśniaka jeszcze nie robiłam :). Dziękuję! I jak się udała imprezka?

      Ściskam!

      R ♥.

      Usuń
    8. Tak dodam z telefonu badzie łatwiej w tej sytułacji i mam nadzieje ze mial dodarł i dobry adres znalazłam
      A inpreza sie udala tak sobie na stepnym razem zapraszam ich do siebie.
      Znikam odebrac telefon bo pewnie zdzwani i potem sprawdze poczte bo pisala ze maila mi wyslala i mam jej jeszcze dzisiaj odp pewnie dla tego dzwoni
      Pozdrawiam Haruka☺

      Usuń
    9. Hej Kochanie!

      Co tam słychać? Jak się trzymasz? Jak ma się Twoja Córeczka? Mam nadzieję, że zastaję Was w dobrym zdrowiu, czego o mnie nie można powiedzieć...

      A teraz, przechodząc do sedna, przyznaję się, że mój komputer po wielu trudach wrócił do mnie. Mam nadzieję, że teraz posłuży mi dłuższy czas, a ja znajdę chwilę na betowanie Twojej historii :). Co prawda, jeszcze czeka na mnie wiele pracy, ale jak tylko ogarnę się ze sobą i swoimi blogami, czy innymi zobowiązaniami, obiecuję solennie, że Twój rozdział zostanie poprawiony :). Przeczytam go w każdym razie wcześniej i napiszę, co powinnaś dodać, zmienić i czego unikać. I to chyba wsio ode mnie.

      Ściskam i całuję Was, Dziewczyny!

      Trzymajcie się cieplutko!

      Wasza R ♥.

      Usuń
  3. Twoje szczęście jest naszym szczęściem!
    Sprawiłaś mi również radość tą wieścią o kolejnym rozdziale, i już nie mogę się go doczekać ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A nawet nie wiesz jak ja się cieszę! Boże! Nareszcie piszę, wena wróciła, ale tylko wtedy kiedy mam lekki bałagan w pokoju, dlatego nie sprzątam ciuchów z fotela i stolika :D. A co! No i pomysły są ze mną :).

      Chciałam wyrobić się z rozdziałem do 11 listopada, ale nie wyszło... Myślę, że w ten weekend wstawię. Trzymaj kciuki!

      Całuję :*,

      Twoja R ♥.

      Usuń
  4. Ciesze się że u ciebie lepiej. Chciałam coś jeszcze na pisać ale uciekło mi zgłowy nie moge coś zasnać lucyhepi🎵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, ale co u Ciebie, Kochana? Wciąż nie dotarłam na pocztę, by Ci odpisać... Przepraszam...

      A to któraś noc z kolei? Może warto uśmiechnąć się do melisy i anyżku? Ten drugi rano pobudzi, a wieczorem uspokoi. Polecam!

      Ściskam!

      Twoja R ♥.

      Usuń
    2. Witaj.
      Umnie źle żebym nie napisała że tregicznie chyba wpadłam duży dołek niemam siły do niczego cieszko mi się chodzi po córka do szkoły i woglule ledwo chodze a do lekarza niemam odwagi puść bo zaraz badzie że chodze po lekarzach i mowie co jest w domu i ze jestem do niczego i nieporadze sobie córka już niewie co jest mamie i czemu tylko siedzi w łózku i plecze a tak samo mąż też niewie jak mi ponuc żebym się ruszła i wrócila do życia a rodzice to jeszcze bardziej doluja tak samo siostra
      O poczte imel nie przejmuj bo dawno tam nie bylam
      A dzisiaj tez badzie noc nie przespana znowu slysze dwie awatury w domu jedna to siostra i jej corka a druga to radzice miedzy soba a maja corka i maz smacznie spie a ja nie moge zasnac wiej ze jestem wielkim tchuzem bo nie umiem sie wyprowadzic z domu chociesz to nie jest takie latwa ale to jedyna wysci w moje sytulacj to tyle pozdrawiam i mam na dzieje ze chociesz u ciebie jest dobrze pozdrawiam lucy hepi😢🎵🎵

      Usuń
    3. A jeśli chodzi o poczte to wruciłam do starego adresu pocztowego i niewiem jak ci go przekazać bo teraz badziej kożystam ze starej poczty

      Usuń
    4. szalona ja wróciłam do czegoś co po rzuciłam i myślałam że na zawsze ale straciłam działką do wracam do tego i tyle ale o tym to napisze gdzie indziej albo za jakiś czasz jak z najdę odwagę to tyle pozdrawiam lucypepp����

      Usuń
    5. Kochana!

      Słuchaj, napisz mi maila z adresu, którego teraz używasz, dobrze? W ten sposób go zdobędę :). I, Słonko, było bardzo źle, a teraz jest dużo lepiej, ale to Ci wsio w mailu opowiem. Także pisz w te pędy!

      Bycie szaloną to nic złego :). Wiem, co mówię :D. A jak nie chcesz pisać na forum, to też na poczcie mi napisz, oczywiście, jeśli zdobyłaś się na odwagę ;). Co więcej? Mocno trzymam kciuki! I wiem, że dasz radę, chociaż nie jest to łatwe, dlatego coś Ci podpowiem, ale to w mailu.

      Ściskam i całuję!

      Twoja R ♥.

      Usuń
    6. witaj gwiazdko
      już zabieram się za pisanie maila z tym adresam mam na dzieje ze nie jest za późno na pisze na oby dwóch żeby mieć pewność ze doprze napisałam lucyheppi ����

      Usuń
    7. Kochanie, w wolnej chwili odpiszę na nową wiadomość. Dzisiaj jestem bardzo zmęczona! Ale jutro powinnam się odezwać. I dziękuję, że do mnie napisałaś :).

      Buziak :*,

      Twoja R ♥.

      Usuń
  5. To super! Wszystko, widzę, wraca na swoje miejsce powoli :)
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powoli, powolutku, ale wraca :D.

      Jeszcze tylko troszkę, dobrze? Zrobię, co w mojej mocy!

      Pozdrawiam cieplutko!

      Twoja R ♥.

      Usuń
  6. I co tu duzo gadac? Yay!!!!
    Lucy24

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej konkretnie ;D. I po przeczytaniu i odpowiedzeniu na wszystkie komentarze, naszło mnie, dlatego mykam do rozdziału :).

      Buziaki, Kochana :* :* :*,

      Twoja R ♥.

      Usuń
  7. Pięć miesięcy... A rozdziału dalej brak ;-;

    OdpowiedzUsuń

Nie wstydź się – skrobnij komentarz!
Będzie lepszy, niż nowy elementarz!
Ja Ciebie zapamiętam
i dedyka Ci dam,
jeśli będziesz pierwszy
pośród wszystkich wierszy!